Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Linda - 18 juni 2010 07:16

och imorgon är det lördag och då ska jag och emilia titta på tv när kronprinsessan gifter sig... jag kommer att sitta och gråta bara för att det är så vackert :)

Erkänner att jag har ett blödigt hjärta som lätt öppnar dammarna :)


Men ännu så länge är det fortfarande fredag. Faktiskt bara fredag Morgon..

Annledningen till att jag redan är vacken är att jag ska iväg på provtagning på lassarettet med emilia vid 8-tiden. Sen så ska vi njuta av en dag på stan hon och jag. Tänkte börja med lite frukost på något mysigt café (finns gott om sådana här i Ystad) eftersom hon måste vara på fastande mage för provtagningen. Sen så ska vi shoppa. Jag behöver lite nya sommarkläder och emilia har pratat om att hon vill ha någon ring av något slag... ( hennes pengar hennes beslut)

sen eftersom det är fredag får vi väl slå på stort och äta lite lunch på stan oxå :)

Återkommer kanske med lite bildbevis när vi kommer hem.

Ha en underbar fredag mina vänner !

      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards