Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Linda - 9 juni 2010 11:00

                                         

Godmorgon kära vänner!

Eller ja snart är det middag;)

Fast i vårt hus tog vi sovmorgon idag. Alla var hemma. Mannen har tagit ledig från jobb, barnen lika så. Och jag har sagt att jag inte kan hoppa in extra idag.

Vi ska ju iväg på en roadtrip till småland idag.

Mannens systerson tar studenten. Så vi ska åka dit och

gratulera honom och sedan åka hem ikväll igen. För imorgon är det

skola och jobb som gäller igen. Barnen våra slutar inte skolan

förrän på fredag.


Frukosten avslutades för en halvtimme sedan och nu sitter

hela familjen framför varsin data och slappar.

Avfärd till småland sker strax efter 12 så

jag hinner slappa en liiiiiiten stund till och tom dricka

en kopp kaffe till innan jag måste börja göra  mig i ordning....


Hoppas ni har bättre väder än vad vi har...


  

Ha en underbar dag!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards