Alla inlägg den 8 september 2011

Av Linda - 8 september 2011 13:59

inte för att det hjälper eftersom jag ska jobba fredag kväll och lördag fm/em/kväll... men iaf... Söndag är jag ju ledig ;)


Regn, regn och åter regn. Hann precis ut från affären nyss när det började igen... Tur man bara bor 4 min promenad från affären ;)


Morgonpromenaden regnade in (kändes inte vidare inspirerande i ösregn) och istället så har jag tittat på lite fler avsnitt av Wallander :)

Tur man kan skylla på dåligt väder :)


Nu blir det strax lite mat, sedan lite småpyssel här hemma... Och med största sannolikhet mys med E i soffan ikväll... Eller snarare hon på sitt rum och jag i soffan själv :( som vanligt... 

P han jobbar, jobbar och jobbar... och dessutom är lille E hos honom denna veckan därför blir det inte besök hemma hos mig direkt.. Men helgen brukar ju som bekannt för vissa av er spenderas i hans bostad :)


Nej roligare än så blir det inte här just nu... Tänkte ägna mig lite åt att sy innan E kommer hem från skolan...


Tjingeling 

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards