Alla inlägg den 1 september 2011

Av Linda - 1 september 2011 20:04

eller nåt... 

Kom till jobb igårkväll och blev tillfrågad om jag kunde komma imorse och jobba också... Så ja jag fick avboka tvättningen och jobba istället... :)

Fast är ju faktiskt lite roligare att tjäna pengar än att vika tvätt :)


Så efter jobb igår styrde jag bilen hem till P och drack lite kaffe och snackade lite. Sedan var det ganska skönt att kela med kudden. Fast som vanligt blev det lite sent så vi var två trötta zombies i Ps kök imorse... Istället för ägg och bacon blev det ägg-och bacon röra haha... Men huvudsaken var att jag slapp åka hungrig till jobb :)


Jobb ggr 2 betyder att efter jobb idag så körde jag hem till E.... Som har bakat lite idag (till sin styvmamma som fyller år på söndag) och efter lite matlagning och ombokning av tvättstugan så väntade lite städning här hemma... Köket och badrummet fick sig en liten omgång med båda slangmostret och garnhäxan... :)


Nu blir det lite mys i soffan med E och titta på True Talent... 

Sedan måste jag försöka komma i säng i tid ikväll... Jobb väntar imorgon.. kl 10 börjar jag och innan dess hade jag tänkt hinna med att tvätta ett par maskiner tvätt... Det som jag inte hinner tvätta får följa med hem till P imorgonkväll.. Jag ska passa lille E när P ska iväg på möte :)


Kramizzzz

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards