Alla inlägg under februari 2012

Av Linda - 18 februari 2012 10:10

Eller ja kanske inte jääääätte länge men dock.


Har haft fullt upp på de flesta fronter :)


Bilen pajade igen....(kl 22.30 på motorvägen på väg hem från jobb när det var -15 grader ute....) inte roligt...

Numera huserar den hos någon typ i Lund som ville förbarma sig över den... Medan jag gärna hade spräng den i luften ;) men tjänade ett par kronor på att låta någon annan förbarma sig istället :)


Varit på kalas hos min minsta lillasyster... Lockade med mig Mr P och lille E (stora E hade inget annat val än att följa med haha) vilket iofs var enda sättet för mig att komma dit eftersom jag inte hade någon bil ;) tur Mr P gillar mig så mycket att han var villig att köra... 


Denna veckan har jag mest pysslat lite med mitt hobbyprojekt... E har nämnligen varit sjuk ( är fortfarande) så det har knappast varit lämpligt att hitta på en massa saker utanför hemmet...

Dessutom är det fortfarande sååå kallt att man inte vill vara ute, och efter gårdagens töväder så är det även snorhallt ute... Och idag så beslutade väderguden sig för att varför inte vräka ner lite mer snö ovanpå halkbanan...

:) gillar snö... fast nu vill jag har lite värme istället :)


Fortfarande ingen ny bil förresten... varit strandsatt och beroende av nära och kära för skjuts hit och dit om det varit något... Ny bil på intåg nästa vecka hoppas jag... :)


Åter till mitt hobbyprojekt... :) Har ju börjat göra egna smycken... Och har nu knåpat ihop en hemsida där man om man vill och är intresserad kan köpa mina smycken... :) priserna är helt klart överkomliga eftersom jag inte gör det för att bli rik utan snarare för att jag tycker att det är roligt och jag hinner ju knappast använda alla själv :) bättre att någon annan kanske får användning för dom ... Mina systrar (framförallt den minsta ) agerar levande reklampelare har jag hört, då hon har alla (och då menar jag alla) smycken hon fått av mig (i julklapp och födelsedagspresent) på sig varje dag... Du är för go Elin.... 


Nåväl titta gärna in och se om där är något som intresserar er.. 


http://www.lindassmycken.storedo.com

Av Linda - 9 februari 2012 08:17

drag strax täcket över huvudet igen....


Började dagen med att försova mig... Vaknade 07.30 och dottern ska vara i skolan 08.00 tur man bor väldigt nära skolan :)

Jag som sov såååååå gott för en gång skull... jajaja...

Tittade ut genom fönstret och vad ser jag.... Full snöstorm...som om vi inte har nog av snö redan??? 

Visst jag älskar vintern och snö och allt men hade nöjt mig med mängden snö vi redan har...


Förlåt mig min gnällighet idag.... vill sova mer... och har inte drukit mitt kaffe än...

Tror jag lägger mig i soffan med en filt och en film så kommer jag garanterat somna igen... Och lite kaffe och frukost när jag vaknat igen så ska jag nog vara människa igen...


På återseende 


Kramizz

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards