Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Linda - 21 februari 2012 17:59

Jobbade igår kväll och sov över hos Mr P (som var snäll nog att hämta mig när jag slutade 22.15)

Snäll som han är så släppte han sen av mig hemma när han var på väg till jobb imorse...

Skönt att slippa bussresa faktiskt.. även om den bara hade tagit typ 10 min... haha

Har mått lite konstigt hela dagen.. konstig värk i huvudet trodde först´det var migrän men börjar nu misstänka att det är min tur att åka på sjukdom... Mr P, lille E och E har ju varit förkylda, hostiga och febriga typ 1,5 vecka nu och jag har ännu så länge klarat mig undan.... Håller tummarna för att det bara är trötthet från gårdagens arbetspass som gör sig gällande :)


Nåväl har inte fått för mig att göra allt för mycket idag... Men har ändå hunnit med att göra 3 nya armband... tyvärr så kan det nog dröja några dagar till nästa nyhetsflöde på smyckesfronten eftersom jag väntar på levernas som jag ännu inte fått... så står utan kedja... har iofs en massa snöre och pärlor ... så något kanske jag ändå ordnar... Man ska aldrig säga aldrig...

Imorgon får jag förhoppningsvis min nya bil... Håll tummarna för jag behöver verkligen en bil.... Känns inte roligt att vara strandsatt i byn som gud glömde hahaha näää jag trivs utmärkt här men när man bor så här behöver man bil... Man måste ju handla, jobba....osv.... och länstrafiken här är inte något att hänga i julgranen...

Nej nu tänkte jag titta på tv... och njuta av min semla... det är ju semledagen idag :) 


Kram  på er....


   

http://lindassmycken.storedo.com/





Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards