Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Linda - 19 februari 2012 17:49

Tack älskade lillasyster som löste mitt problem med att länka till min hemsida.... 




Nu tror jag att det ska fungera...,.

så för er som gillar handgjorda unika smycken... välkommen in och titta 

                                  

                               http://lindassmycken.storedo.com/

Av Linda - 19 februari 2012 09:22

och idag känner jag mig ganska utvilad...

E sov nästan hela natten utan att hosta lungorna ur sig... = jag fick sova lugnare...om det inte vore för att jag vaknade kl 05.00 och var tvungen att gå in för att se så hon inte hade kvävts till döds av hostan.... hade ju inte hört henne sen jag somnade :)

Typiskt mig att inte kunna njuta av sömnen när jag väl har möjlighet :)


Kvällen igår spenderades framför samma program som halva sveriges befolkning tittade på... och hmm hur ska jag säga detta snällt... Ranelid hör inte hemma där....

Mr P satt själv i sitt hus och vi här i lägenheten... orsak= både Mr P och E är sjuka och hostar något så förfärligt... och Mr P beter sig dessutom som en propeller i sängen så jag kände att jag nog sov lugnast här hemma med enbart Es hosta... 

Under mello så satt jag och Mr P och smsade istället... nya sättet att ha ett förhållande :) och sorgligt nog fick han rätt när han sa att Ranelid skulle gå vidare :( 

Men han höll med mig när jag sa att förmodligen var det många killar som röstade på blondinen som stod vid Rs sida :)


Tur Mr P föredrar brunetter ;)


Efter mello blev (skulle blivit) det Bond.... James Bond... skickade E i säng och såg väl ca 35 min sedan låg jag och snarkade i soffan.. vaknade kl 01.03 och då var Bond slut... Jättebra film faktiskt... :)

Kan nästan slå vad om att samma mystiska sak hände hemma hos Mr P :)


Nej nu så ska jag nog återgå till att dricka mitt kaffe... och kanske ta några nya foto på smycken. Hann med att göra ett par nya igår så håll utkik efter nyheter... 


Kramizzz

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards