Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Linda - 28 maj 2012 08:27

...innebär kaffe, fågelkvitter och laptop i knäet...


Lillasyster J ligger fortfarande och snarkar i min säng  

Tror att säkraste sättet att få upp henne vore att hälla en spann vatten över henne... Bara det att det är ju då min säng som blir blöt och det känns inte sååå lockande :)

Så hon får helt enkelt sussa vidare ett tag till..


När hon väl kommit upp så ska vi så småningom hitta på något.. vet ej vad hahaha och sedan ska jag köra henne hem ... Och samtidigt passa på att ge mamma hennes måndagspresent... Hon vill ju inte bli firad på morsdag så då får hon bli firad en måndag istället  


Vad säger du nu Elin.... Va??? jag kan om jag vill ;)


Nja jag kanske ska återgå till kaffet och återkomma ikväll när det har hänt mer än vad som händer här en morgon innan jag fått kaffe i systemet och hjärnan vaknat till liv :)


Kramizzzz

   

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards