Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Linda - 14 maj 2012 17:12

är såå roligt att vara magsjuk....


Har inte kunnat äta något på hela dagen...(jo men inte fått behålla det....) 


Blääää den som vill får gärna ta över nu...

Befinner mig för en gångs skull på msn om man känner för att prata med mig...

Men som vanligt så hoppar jag inte på folk där... utan vill man prata med mig så plinga till :)


  

Av Linda - 14 maj 2012 10:51

... det kanske är dags för det iaf 

Mr P och jag har "paus" haha har aldrig varit med om det förr...  Kan väl tycka att han egentligen borde veta vad han vill redan utan att behöva betänketid men men...


Delar av mig vill vänta... och hoppas så klart :) 

Medan delar av mig känner att jag borde gå vidare... Vill ju faktiskt inte leva ensam resten av mitt liv och man blir ju knappast yngre hahaha


Hmm livet är inte lätt...


Frågan är vart jag ska leta... vilken sten jag ska lyfta på... lär ju inte hitta Mc Dreamy här hemma i soffan direkt... Brukar inte ha en massa killar som ringer på dörren i tid och otid direkt.. tyvärr ;)


Funderar nästan på att strunta i familjeliv och typ ta mig 7 älskare istället... En för var veckodag... Kunde kanske varit bra att ha när lusten faller på haha


Skojar så klart :) Råkar ju vara typen som inte kan skilja på lust och kärlek...  I min värld hänger dom bägge känslorna ihop...


Usch ska inte tråka ut er med mina känslor av otillräcklighet längre  :)    


Kramizzzz


På spotify just nu... Blake Shelton - Austin


Ps... Glöm inte fynda smycken....http://lindassmycken.storedo.com/s/rea

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards