Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Linda - 9 mars 2012 16:21

Har spenderat dagen på Es skola.. De hade föräldrar dag då vi stackars föräldrar fick komma och hälsa på...

Positivt: E har vädligt trevliga klasskompisar...iaf de flesta ;)

Vi föräldrar blev bjudna på kaffe och kaka på rasterna....

Maten som serverades idag var snuskigt god... höll på att gå en runda till :)


Negativt.... Man blir ganska trött i huvudet av att sitta på lektioner hela dagen... och längtar hem till sin soffa :)


Skämt och sido så var det faktiskt väldigt trevligt och jag gör gärna om det :)


Helgen kommer gå i fartens tecken... full rulle hela helgen....

Imorgon är det till att ta hand om lille E eftersom mr P ska iväg på någon slags hemvärnsövning... dagen kommer nog sluta i soffan tittandes på Mello...... (hoppas inte den jag tror vinner) och sedan kommer nog Mr P och jag somna i soffhörnet som vanligt...

På söndag blir det full fart... Lille E fyller år och släkten kommer på besök för lite fika på eftermiddagen... och lille E lär ju vara helt uppskruvad sen av alla presenter :)


Nu så ska jag packa väskan för helgens äventyr... och nog slappa  lite till innan avfärd... 


kramizzzz


Ps. Glöm inte Påskerbjudandet på min hemsida.... 

http://lindassmycken.storedo.com/

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards