Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Linda - 17 februari 2011 21:56

Har haft en kort men givande samtal idag men en gammal kär vän. Samtal och samtal.. räknas msn???

Ja ja hur som haver så fick personen mig att må lite bättre. Personen ifråga har alltid haft den effekten på mig. Räcker jag tänker på ----- så blir jag lite gladare och går omkring och ler utan anledning. Sådana vänner ska man vara rädd om. Och det har jag inte alltid varit känner jag. Har ibland hållit mig undan allt för långa perioder. Men det ska bli ändring på det nu har jag bestämmt. Känner att jag behöver den här personen i mitt liv, --- betyder så pass mycket för mig att jag inte vill förlora --- över någon liten  små sak. Så från och med nu är det jag som ska hålla kontakten ofta :)


Tack för att du finns ( du vet vem du är och varför jag inte vill nämna namn här )


Kramar i massor till alla jag håller kära!

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards