Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Linda - 16 februari 2011 19:14

...besviken och ledsen på att bli behandlad som luft... ett leende hade betytt så mycket... men inte ens det är man värd tydligen :(

inte konstigt att man tappat lust till allt... undrar hur mycket man orkar egentligen... hmm

Av Linda - 16 februari 2011 15:37

... ursäkta min tillfälliga bloggtorka :(

Inspirationen tryter och så även min energi :(


Det är tom så illa att jag har svårt att slutföra min tenta som ska vara inne imorgon... helt hjärntorka...

Behöver en paus från allt tror jag... kanske tom från livet ;)

Behöver trevliga, empatiska vänner runt mig :) behöver kanske en klapp på axeln och ordet... "bra gjort Linda"...

Hoppas på energi snart så jag kan komma in här och skriva av mig... kanske skulle prova det ändå... för att ventilera lite... hmm ska tänka på saken.. vill ju dock inte att vissa ska kunna hitta detta och läsa det... hmm jaja jag får sehur jag gör...


Om just DU läser detta... och du vet vem du är ;) så hade jag gärna pratat med dig... du är en av få som alltid får mig på gott humör, synd bara att jag inte tagit hand om din vänskap på det vis jag borde gjort... men jag är villig till att gottgöra detta om jag får :) du saknas mig :)


Kramar till alla och en var... ;)

Nu måste jag fylla på depån så jag orkar slutföra tentan..


Tjingeling

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards