Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

sovmorgon

Av Linda - 8 oktober 2011 11:13

är inte något jag är bortskämd med.... I vanliga fal brukar jag ju vakna hos mr P på lördagarna... Men så inte idag... Han skulle iväg tidigt tidigt på någon slags hemvärnsövning så jag och E valde att stanna hemma igår... Somnade i soffan i vanlig ordning, vaknade vid 5 tiden i morse och valde då att irra mig in i sovrummet för att trilla i sängen.... 

Somnade om och sov såååå gott... vaknade kollade på klockan... 10.52 ???!!! Studsade upp ur sängen och gick in till E och frågade varför hon inte väckt mig... Svaret löd: Men jag visste ju att du inte haft sovmorgon på jättelänge, och jag har redan ätit frukost mamma!

Gullunge där...

Men allvarligt jag har inte sovit längre än 9 på flera år... Tror inte jag sov så länge ens när jag var tonåring.

Men skönt var det.

Och nu så pågår uppvakningsprocessen...Kaffe i mängder... :)

Blir kanske en runda till Mr P i kväll och imorgon blir det jobb.


Vet att bloggandet legat lite lågt... Har en hel hög med bilder som inte har orkats laddats upp. Och har tänkt blogga varje dag men så har något annat roligt kommit emellan... Och nu har jag dessutom skaffat mig en ny hobby. En sak jag har tänkt göra flera år men som jag äntligen tagit tag i...

Släktforskning :) väldigt intressant men väldigt tidsödande.... Fast är man jaktänka och barnen (iaf den ena) är tillräckligt stora för att klara sig själv så har man tid över till denna sak. Har bara hållit på typ 2 dagar men är redan hooked... :)

Nej nu måste jag få i mig kaffe innan abstinenshuvudvärken slår till...

Hoppas ni får en skön lördag alla... 


Kramizzz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards