Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Linda - 11 oktober 2011 19:40

Ny vecka har börjat och nej, jag har inte dött ;)


Är sedan igår (måndag) älgjaktsänka :)

Tiden har istället fördrivits med lite sömnad och ganska mycket släktforskning. 

Även lite motion har tryckts in i schemat. Tänkte nu ta tag i att få bort de sista överflödskilona så nu är det dags att gå ut och promenera igen. Och nej det finns inga dåliga väder för promenad bara dåliga kläder... Och det kan jag inte skylla på eftersom Mr P köpt både underställ och regnkläder åt mig... :)


Älgjakts rapport fick jag för ett litet tag sedan. Mr P har fortfarande inte skjutit någon älg. Själva jaktlaget har dock skjutit 2 st. Och Mr Ps hund (den stora) har faktiskt varit duktig och skällt på älgar och inte ekorrar som han har dille på när vi är ute och cyklar ;)


Jakten fortsätter och så gör även mitt småpyssel här hemma med hushållsarbete varvat med släktforskning :) 


Kramizz kramizz



Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards