Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Måndag igår och tisdag idag ;)

Av Linda - 28 juni 2011 10:03

Skulle ju egentligen har uppdaterat igår men orkade inte (hade heller inte någon lust haha)


Midsommar flöt på i lugnets tecken...

E firade hos sin pappa och styvmamma med familj...

Jag själv firade med P... Det var vi två och en massa vin, god mat och massa prat. 

Slutade med att vi somnade i varsin soffhörna till Bodyguard på tv haha.


Midsommardagen hämtade jag upp E och åkte tillbaka till P som då var iväg för att hämta hem lille E. Blev en runda med deras hundar och sedan återigen en massa god mat och trevligt sällskap. 

Stannade till söndag runt middagstid... E skulle nämnligen hem och träffa pojkvännen... Som även blev presenterad både för mig och pappa :)


Kort sagt så kändes det som en slags mini semester att tillbringa hela helgen hos P och E. Det var riktigt skönt eftersom jag knappast kommer vara ledig såååå mycket på resten av sommaren... Jobb jobb och jobb i siktet :)


Hmm fick förresten höra att min närvaro på msn lyser frånvarande ;)

För de allra flesta jag ibland pratar med där är det ett känns fakta att jag är en periodare när det gäller min närvaro på just msn....

Och nu när solen äntligen finns framme och jag dessutom börjat jobba lite så är det tyvärr oftast msn som får stå tillbaka.... Har helt enkelt andra prioteringar när jag och ledig på kvällen ( vilket inte är såååå ofta då jag jobbar mycket kvällspass) och brukar välja en bok eller enkelt soffslappande framför datatiden. 

Men en tröst till alla som saknar mig är att jag i stort sett alltid är tillgänglig via telefon... Om jag inte är på jobb ( då ligger den i mitt skåp och jag återkommer till alla som sökt mig så fort jag kan ;) oftast när jag slutat passet för dagen haha)


Nåväl har förresten tagit beslutet att de där extra kilona som sitter på helt fel ställen ska bort nu. Har kommit fram till att jag ska försöka äta enligt GI metoden och även att motionera mer när jag är ledig ( ännu en orsak till min frånvaro haha)

Ännu så länge känns det iaf bra ;) och jag tror nog att detta kommer gå utmärkt. 


Nej nu tänkte jag återgå till min tvätt som väntar... Och sedan får det nog bli lite städning här hemma...


Kramizzzar...


Oj spotify var det ju ;)

Nya favoriter... Zac Brown Band - As she's walking away


Tjingeling





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards