Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

Storstadsbesök

Av Linda - 3 juni 2011 09:33

står på menyn idag. 

Vi ska åka hela långa vägen till Helsingborg :)

Jag ska nämnligen lämna av E som ska spendera ett par dagar hos mina föräldrar. Hon och lillasyster E ska på någonslags konsert på lördag därav övernattningarna... Sedan har jag sådan tur att mina föräldrar kör upp E igen på söndag. Samtidigt som jag passar på att be pappa om lite hjälp med borrning och upphängning av lite diverse grejor som jag inte klarat av själv ;) är väl det man har pappor till hihi.


Så då blev jag barnledig både fredagkväll och lördagkväll :)

Inte ofta det händer. Hmm fast har absolut inga planer. Utom att min andra syster J kommer följa med mig hem. Så det blir väl iaf tjejkväll ikväll, fast känner jag mig själv rätt så somnar jag till filmen vi ser på ;) typiskt mig :)


Idag är det annars synd att man ska sitta i bilen (om man bortser från att man slipper laga mat då föräldrarna bjuder på maten hihi) det är nämnligen hur varmt som helst idag. Faktiskt så att det inte hade varit helt fel att bada. Fast hörde från E att hon hade fått en blodigel på sig häromdagen när hon badat i sjön och det avskräckte mig faktiskt lite från bad... Fast å andra sidan så brukar jag ju hålla mig på stranden ändå ;) 

Jag har en dotter som är ett vatten djur medan jag själv är en badkruka hahaha.

Är bara en person som förmodligen hade fått mig i vattnet ;)  


Nej nu ska jag inte tråka ut er mer med mitt babbel utan återgå till mitt morgonkaffe. Förresten om ni är riktigt snälla kan jag fixa med ett foto på mig själv sen. Har ju varit hos frisören och skaffat ny frisyr och hårfärg :)

Men det är bara om ni är snälla ni får se resultatet haha.


Kramizzz från bastun :)  


 
 
Josefina

Josefina

4 juni 2011 08:30

Men jag vill oxå se.... ;-)
Vad trevligt det låter med tjejkväll med systern !! Jag har tre småbröder och har alltid önskat mig en syster, men så blev det inte. Man kan inte få allt här i världen.
Kram, ha en trevlig helg !

http://marskula.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards