Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Linda - 30 januari 2012 08:42

Vem vet... just nu är energin inte sååå jättehög men jag har ju ännusålänge bara druckit en halv kopp kaffe så allt kan hända :)


Vi (jag och stora E) befinner oss nu i vårt egna hem igen... (ja E är så klart i skolan)

Helgen är över för denna gången... och fort gick den tyckte jag... :(

Kan ju bero på att jag inte gjort annat än tagit hand om lille E hela helgen... Men snart snart är jaktsäsongen över och då kan vi äntligen göra annat än bara vara hemma varje helg medan Mr P är i skogen.. 


Nåväl idag är jag ledig (fast hade gärna jobbat och tjänat pengar istället) och eftersom vi så sällan spenderar tid i vårt hem så behöver jag inte städa :) (skönt) utan det blir först att dricka färdigt kaffet och vakna till liv... sedan lite smyckestillverkning tänkte jag och även lite släktforskning....

Och så klart lite matlagning.... äta bör man annars dör man :)


På menyn idag: Kalops!

mumsfillibaba...


Återkommer kanske senare när jag har något intressant att berätta :)



Kramizz

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards