Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

Hmm

Av Linda - 31 juli 2012 22:21

Min chefs mål i livet tycks vara att inte låta mig vara ledig.... Jobb imorgon igen... 7-15 (skulle eg vara ledig men fick ett trevligt sms precis....)

Tur för honom att jag gillar mitt jobb :)


För övrigt så händer det inte mycket denna vecka... Oj jo höll helt på att glömma bort...

Ska ju på konsert på torsdag... Mina älskade systrar bjuder mig på Tomas Ledin... (de bjuder bara för att få mig till att följa med haha) 

Har flörtat med chefen så jag får sluta en timme tidigare så jag hinner ner till Sofiero i tid för att möta upp med systrarna... Kommer garanterat bli en trevlig kväll... Mindre trevlig fredag då... Jobb 9-18 som vanligt...

Men nu hägrar slutet... eller ja inte slutet utan snarare min semester... Återkommer till den lite närmare avresan.. :)


I helgen är jag ledig... skönt :) och ska ev leta reda på någon slags loppis tills dess, men har inte hittat någon än.... Får fråga runt bland vänner om dom känner till något...


Får kanske besök av en vän på lördag... Alltid trevligt med besök   


Hmm nej det var nog allt för nu... måste strax sova om jag ska orka jobba imorgon...


Lämnar er med ett litet spotify tips...


Lee Brice -  Hard to love...  Eller  vilken annan låt som helst med honom haha


Kramizzz

 
 
Ingen bild

Ronjas mamma

1 augusti 2012 22:01

vi var ju tvugna att göra något du jobbar ju alltid!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards