Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

Pålsjöskog...

Av Linda - 31 juli 2012 21:44

Med syster yster och älskade lilla Ronja och så klart Emilia...

Vi hämtade upp de två förstnämnda för att bara helt enkelt umgås, tyvärr allt för sällan vi har tid... 

Men jag lyckades klämma in en ledig söndag så bilen styrdes söderöver...


Väl instuvade i bilen... Det var inte lätt att montera bilstolen ska gudarna veta... 

Så styrde vi bilen mot Pålsjö skog... Lilla Ronja tyckte att parkeringen räckte som utflykt

     Medan via andra tyckte att vi skulle gå vidare in i skogen, tur var det eftersom sanden där inne på lekplatsen var bättre att gräva i än på parkeringen.   I skogen hann vi så klart med lite fika.... Syster Yster hade med sig kex och vi hade med oss dricka...     Lite lek... stockar är ju alltid roliga att klättra på speciellt om man är sååå liten som Ronja...   Jag kände mig extra generös och beslutade mig för att jag skulle bjuda på lite fika från Pålsjö paviljongen.. Våfflor är ju inte fel ibland... Stackars Ronja var hur hungrig som helst och gick lös på sugrören i väntan på våfflorna haha       Och efter man ätit så måste man torka sig...om håret med en våtservett enligt Ronja haha goa unge...        Allt som allt en väldigt trevlig dag... Hoppas vi snart kan göra om det igen... 


Både jag och E var helt slut när vi väl kom hem igen... Det blev soffläge ( vilket i mitt fall brukar innebära zzzzzzz) och en ganska tidigt kväll... Skulle ju trots allt till jobb dagen efter... 


Kram


 
 
Ingen bild

Ronjas mamma

1 augusti 2012 22:06

har du inte blogglås?? vill helst inte ha bilder på Ronja så alla kan se :P

Linda

1 augusti 2012 22:15

Ahh sorry tänkte inte på det :( ska inte hända igen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards