Direktlänk till inlägg 14 april 2012

Underbara morgon

Av Linda - 14 april 2012 09:03

Vaknade kl 07.00 en lördag...

Pigg, utvilad och faktiskt med ett leende på läpparna...

Tror det var gårdagens äventyr jag har att tacka för det :)


Har inga som helst planer på att avslöja äventyret ännu, men det innehöll en mysig fika, skogspromenix och väldigt trevligt samtalande.... En fullständigt avkopplande förmiddag/eftermiddag....

Precis vad min överanalyserande hjärna behövde just nu... Måste skingra tankarna lite eftersom jag helt enkelt inte vet vart jag och Mr P står i vårt förhållande just nu... There... I said it... Mr P och jag har problem... Främst för att Mr P envisas med att inte prata om vad han känner och vill med framtiden... Har inte ens pratat med honom sen i måndags när jag och E åkte hem därifrån... Vet vad jag vill men nu måste han bestämma sig för vad han vill... och det verkar ta tid ;) vilket jag inte tycker man borde behöva efter 10 månader tillsammans... Men men...


Nog med det... Äventyret var precis vad jag behövde och har en liten känsla av att det kommer fler äventyr i framtiden :) 


Vaknade som sagt tidigt idag... Vilket resulterat i promenad, frukost och förberedande av dagens mat redan :)

Iofs så har jag lite behov av ovanligt tidig mat idag eftersom jag ska iväg och jobba ikväll... Börjar redan kl 15 så då gäller det att vara ute i god tid med maten... Dagen till ära blir det grillad fläskkarré med mycket sallad och god sås... Måste ta igen att jag slarvade alldeles för mycket med maten igår. Känns i magen idag... Så för er som planerar att handla i affären jag jobbar idag... Viss risk för gaslarm föreligger :P


Pussar och kramar från lilla mig :)


  

 
 
Ingen bild

Ronjas mamma

14 april 2012 22:10

brandlarm hemma check :)
gaslarm på jobb check =) hahahahahaha
bra att alla larmen fungerar

och du ta det nu lugnt med äventyr hasta inte va rädd om dig

Linda

14 april 2012 23:55

Du kan vara lugn jag är hur lugn som helst med äventyr... :) Har inte hastat någonstans... Du vet ju fortfarande inte vad det var för äventyr ens... Och nej det var garanterat inte det du tror ;) Love you

 
Ingen bild

Ronjas mamma

15 april 2012 21:36

haha jag kan dig utantill :P

Linda

15 april 2012 23:05

Nja i detta fallet har du faktiskt fel. Och ja jag känner dig också utantill och jag vet vad du tror... Sysslar inte med sådant innan jag faktiskt vet var jag står med P... håller mig till en åt gången :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards