Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Linda - 11 augusti 2011 21:37

har lite dåligt samvete när jag loggar in här idag. Har legat på ett snitt av 5 läsare senaste månaden... trots att uppdateringarna lyst med sin frånvaro. 

Inte alls min mening att försumma er så här.. 

Men när man jobbar 180 timmar på en månad så finns det inte allt för mycket tid över till att blogga. Finns inte ens något intressant att blogga om då ;)


Men nu ska det bli bättring jag lovar :)


Hitintills har mina dagar oftast sett ut på två vis....

Morgonpromenad, jobb, äta och sova... 

el

Jobba, eftermiddags/kvällspromenad, äta och sova... 


Men promenaderna och matomställningen (til GI) har gjort susen... 

Sedan midsommar har det försvunnit 8 kilo av mig :)

Och fler ska det bli :) Kommer förmodligen inte avslöja startvikt och målvikt och allt sådant förrän jag nåt målet (för då kommer jag vara så stolt över mitt arbete ) 

Hmm tänkte försöka skriva ut lite vad jag och E har gjort de få dagarna när jag inte jobbat... men eftersom jag tänkte bifoga lite bilder då så tror jag att jag gör flera små inlägg istället... :)


Så det här var allt för denna gång :)

Jag lever!!! hahaha 


Kramizzz

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards