Alla inlägg den 22 september 2010

Av Linda - 22 september 2010 13:51

...är det här hemma just nu.

Jobbar iofs inte såå mycket men har ju börjat i skolan igen :)

Inte en lätt uppgift när man inte öppnat en skolbok på 15 år (om man bortser från när man läser läxor med dottern då  )

Men det är väldigt intressant och jag har sååå trevliga kurskamrater.


Imorgon får de äta sin lunch utan mig på skolan för jag tar ledigt. Ska iväg på begravning för sambons mormor   .


Med blandade känslor var jag på stan och handlade idag.

Å ena sidan köpte jag kläder till begravningen och å andra sidan köpte jag grejer till möhippan jag ska på på fredag.

Kändes lite konstigt måste jag säga...

Hmm är ledsen för att vi ska på begravning imorgon men ser fram emot fredag så vi kan få busa lite med syster yster på hennes möhippa.

Svårt läge, men vad ska man göra.


Så nu vet ni lite vad jag ska göra de närmaste dagarna...

Återkommer med rapporter allt eftersom ;)



Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards